ilan-Porat-logo
04-6344150

עורך דין מקרקעין בפתח תקווה

ברוכים הבאים למשרד עורכי הדין של אילן פורת ושות', השותף המהימן שלכם בכל הנוגע לדיני מקרקעין ועסקאות נדלן. עם למעלה מ-45 שנות ניסיון, אנו מתמחים בהצעת שירותים משפטיים מקיפים ומקצועיים בתחום הנדל"ן לתושבי פתח תקווה והסביבה, ללא תחרות.

השירותים שלנו

  • עריכת ייפוי כח מתמשך
    אנו במשרד עורכי דין ונוטריון אילן פורת ושות' מסייעים ללקוחותינו בהכנת ייפוי כח מתמשך. מדובר במסמך משפטי אשר מאפשר לך למנות מישהו לקבל החלטות עבורך בכל הנוגע לנכסים שלך, העניינים הכלכליים והעניינים האישיים, במקרה של אובדן יכולת לקבל החלטות כתוצאה מחוסר כשירות מנטלית, מחלה או תאונה בעתיד. ההכנה של מסמך כזה דורשת הבנה מעמיקה של החוק והתאמה אישית לסיטואציה, ואנו מספקים את המומחיות הנדרשת לשם כך בפתח תקווה.
  • רכישה ומכירה של נכסים
    עורך דין מקרקעין מסייע ללקוחותינו לנווט בהצלחה באירועים המורכבים של קנייה או מכירה של נכס. מעל לכל, אנו דואגים לשמירה על זכויות הלקוח ולהבטחת האינטרסים שלו במהלך כל שלבי העסקה.
  • הסכמי קנייה של דירות
    עורך דין נדלן בפתח תקווה ממשרדנו מסייע ללקוחותינו בהכנת הסכמי קנייה של דירות, מבלי להתפשר על האינטרסים של הלקוח. אנו מספקים ייעוץ משפטי מקיף בהכנת ההסכם, תוך קיום משא ומתן מול הצד השני, ומוודאים שההסכם עומד בדרישות החוק.
  • ויכוחים עם שכנים
    וכאשר מדובר בויכוחים עם שכנים, הדבר יכול להפר את שלוות הרוח שלך ואף להזיק לאיכות החיים שלך. עורך דין מקרקעין ממשרדנו מציע סיוע משפטי ממוקד בפתרון תקלות אלו באופן יעיל, מקצועי ונעים.

אנו מתמחים בכל סוגי השירותים המשפטיים הקשורים לנדל"ן. בין אם אתם זקוקים לעזרה ברכישה או מכירה של נכס – אנו כאן לעזור.

מדוע לבחור בנו

משרד עורכי דין אילן פורת ושות' הוא לא סתם משרד עורכי דין; משרדנו מהווה סמל למקצועיות ואמינות בתחום של דיני מקרקעין. עם למעלה מארבעה עשורים של ניסיון, משרדנו השיג שיעור הצלחה גבוה במגוון רחב של מקרים, אשר מדגימים את מחויבותנו למצוינות. ההבנה המעמיקה שלנו בדיני מקרקעין בשילוב עם הגישה הפרואקטיבית שלנו מבדלת אותנו מהמתחרים.
vectorpaint
Icon-letter
icon-lock

ניסיון עשיר של למעלה מ-45 שנה

מומחיות מקצועית

שירות מותאם אישית

במהלך שנים ארוכות של פעילות מקצועית, המשרד שלנו צבר ניסיון מרשים שמאפשר לו לטפל במגוון רחב של תיקים משפטיים מורכבים. ניסיון זה מאפשר לנו למצוא פתרונות משפטיים מותאמים ללקוח במגוון בעיות.

עורכי הדין שלנו מתמחים בתחום המקרקעין, ומשתתפים בכנסים והשתלמויות על מנת להישאר מעודכנים בהתפתחויות המשפטיות האחרונות. כך, אנו יכולים להבטיח שכל לקוח שלנו מקבל שירות משפטי מקצועי, ברמה הגבוהה ביותר.

כל לקוח וכל תיק הם ייחודיים, ולכן אנחנו מתמקדים בהבנת הצרכים הספציפיים שלך ובפיתוח אסטרטגיה משפטית שתענה עליהם. אנו מקדישים זמן להבנת הסיטואציה שלך, ואז מממשים את מומחיותנו כדי לספק לך את התוצאות הטובות ביותר.

מיסוי נדל"ן

מיסוי נדל"ן הינו דבר מורכב, וישנה חשיבות רבה להבנת הדקויות השונות. בין אם מדובר במס נכסים, מס רווח הון, או מס ירושה, אנו מספקים הכוונה מקצועית במטרה לעזור ללקוחותינו ולהפחית את חובות המס שלהם ככל הניתן, בהתאם לחוק. לדוגמה, במקרה של מכירת נכס בפתח תקווה, עורך דין מקרקעין ממשרדנו יכול לעזור לך להבין את השכלות המס של העסקה. הוא יחשב את רווח ההון שתצטרך לשלם, יבחן את זכויותיך לפטורים ממס, ויתכנן את העסקה כך שתמקסם את תוצאות המכירה שלך תוך כדי הפחתת המיסים. זהו רק אחד מהשירותים הרבים שאנו מספקים במסגרת ייעוץ מקרקעין בפתח תקווה.

אתגרים בעסקאות נדל"ן

רכישה או מכירה של נכס יכולים להביא איתם מגוון אתגרים, כמו עסקאות מזויפות, סכסוכים העולים תוך כדי התהליך, חוזים שאינן ברורים, ועוד. במשרד אילן פורת ושות', אנו מציעים ייעוץ משפטי וייצוג כדי להבטיח ללקוחותינו עסקאות כמה שיותר חלקות ובטוחות.

כמה מהבעיות הנפוצות שנתקלנו בהן כוללות שגיאות בחוזה קנייה של נכס – פרט קטן שנשכח או שגיאה בחוזה יכולה להביא לבעיות משפטיות רבות בעתיד. כמו כן, הערכת שווי לא נכונה של הנכס יכולה להוביל לסכסוך ממושך ולהפסד כספים משמעותי. במקרים אחרים, נתקלנו בבעיות הנוגעות לזכויות של הבעלים הקודמים על הנכס או שעבוד של הנכס לצדדים שלישיים, דוגמת הבנק.

כך למשל, נתקלנו במקרים שבהם המוכר ניסה להסתיר פגמים ונזקים בנכס או להציג את הנכס באופן מטעה, דבר שהוביל לעגמת נפש מצד הרוכשים ולדרישת לפיצויים. במקרים אחרים, המוכר לא נתן תמונת מצב אמיתית של השיעבודים שרובצים על הנכס, אשר עוברים אל הקונה, במידה שלא סולקו לפני העברת הבעלות.

עורך דין מקרקעין בפתח תקווה - מהם הקריטריונים החשובים בבחירת מומחה בתחום מקרקעין?

עסקאות מקרקעין, הינן אחד התהליכים החשובים והמשמעותיים ביותר בחיינו. ועל כן, כל פרט קטן במסגרת העסקה מחייב בדיקות מקיפות, שאחרת הלול להיגרם נזק כספי כבד ועגמת נפש ללקוח. על מנת למנוע סיטואציות כאלה ולהבטיח עסקה כמה שיותר חלקה, חשוב לבחור עורך דין מקרקעין בפתח תקווה שמנוסה בתחום זה.

לא כל מי שבעל רישיון עריכת דין הוא עורך דין דיני מקרקעין!

למעשה, רק עורך דין העוסק בתחום המקרקעין באופן שוטף, קבוע ויומיומי יהיה בעל המומחיות הנדרשת לטפל בכל האספקטים של עסקת נדל"ן ויכיר על בוריין את החקיקה והפסיקה הרלוונטית והמעודכנת ביותר. יחד עם זאת, ישנם עורכי דין שמפרסמים את עצמם כמי שמטפלים בעסקאות נדל"ן, על אף שאין להם את המומחיות הנדרשת בתחום, דבר שחושף את הלקוח לסיכון לתקלות במסגרת העסקה, לרבות תכנון המס. לפיכך, חשוב להשקיע בשירותים של עורך דין מקרקעין המומחה בתחום, ולא לשכור את שירותיו של עורך דין שאינו מומחה בתחום, אף אם המחיר המוצע לכם הוא נמוך ומפתה.

עורך דין מקרקעין - אילו בדיקות יש לערוך לפני ביצוע עסקת מקרקעין?

ישנם בדיקות רבות שחשוב לבצע לפני סגירה של עסקת מקרקעין. כך למשל, עורך דין מקרקעין בפתח תקווה יבחן האם ישנן חריגות בניה לגבי הנכס המוצע למכירה ו/או האם קיים לגביו צו הריסה. עורך דין מקרקעין מנוסה לא יתחיל לטפל בהסכם המכירה לפני שביצע בחינה מקיפה של מצב הנכס, והבטיח שהוא אכן תואם את המצג שהוצג בפני הלקוח. בנוסף, חשוב לוודא שעורך דין מקרקעין יבדוק שהנכס המוצע למכירה אינו משועבד ושלא רשומות לגביו הערות אזהרה או זכויות לטובת גורם שלישי. כמו כן, נדרש לבחון גם את סוג הזכויות בנכס, האם מדובר בבעלות או בחכירה?

אחד הדברים החשובים ביותר שעל עורך דין מקרקעין להבטיח בעת עריכת החוזה, הוא שבמידה וקיימים שיעבודים ועיקולים לגבי הנכס, ההסכם יבטיח שבמועד העברת הבעלות כל השיעבודים והעיקולים יוסרו. כך, בין היתר, באמצעות הכנסת סעיף הקובע כי התשלומים על פי הסכם המכירה יופנו תחילה לגופים אשר רשמו את השיעבודים והעיקולים ורק לאחר מכן למוכרים.

בעסקאות נדל"ן מורכבות, ייעוץ משפטי מקצועי מעורך דין מנוסה יכול להגן על האינטרסים שלך ולמנוע טעויות שיכולות להוביל להשלכות משפטיות וכלכליות חמורות. למרות שהשימוש בעורך דין אינו חובה, הוא מומלץ בחום.
המחירים משתנים בהתאם לסוג השירותים הנדרשים. לדוגמה, ייעוץ בנושא הסכם קנייה של דירה יכול לעלות בין 2000 ל-3000 ש"ח, בעוד שייעוץ לגבי מכירה של נכס יכול לעלות בין 5000 ל-7000 ש"ח. כמובן שמדובר בהערכה כללית בלבד, והעלות תשתנה בהתאם לנסיבות הייחודיות של כל מקרה. לקבלת הצעת מחיר מדוייקת ומותאמת אישית, מומלץ ליצור קשר עם משרדנו.
עורך דין מקרקעין מספק את המומחיות המשפטית הדרושה על מנת לוודא שההסכם ייערך כראוי, עד רמת הפרטים הקטנים, ויבטיח את הקטנת הסיכונים עבורכם בעסקאות נדל"ן. עורך דין יכול לתת לכם הכוונה ולייעץ מהו המהלך המשפטי הנכון עבורכם, יסביר לכם את המשמעויות של המסמכים השונים ויגן על האינטרסים שלך בכל שלב של התהליך.
חשוב לבחור עורך דין מקרקעין בעל ניסיון רב, מוניטין טוב, הבנה מעמיקה של החוק הישראלי ויכולת לספק שירותים משפטיים מקצועיים באופן אישי וממוקד. עורך דין מקרקעין יכול לעזור לך להבין את כל האפשרויות העומדות בפניך, להציע ייעוץ משפטי מותאם אישית ולהסיר חששות. אנו ממליצים לבחור במשרד שמציע שירותים מקיפים ובעל ניסיון עשיר בתחום המקרקעין.

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

שירותים

יוסף אהרוני
יוסף אהרוני
קרא עוד
אני ממליץ בחום על משרד העו"ד אילן פורת ושות'. עזרו לי לנהל תהליך מסובך של רכישת נכס. הם היו מקצועיים, יעילים, ותמיד שם בשבילי כשהייתי צריך. תודה על השירות המעולה.
שרון לוי
שרון לוי
קרא עוד
אני רוצה להודות למשרד עו"ד אילן פורת ושות' על ייעוץ משפטי מעולה. . בטוח שאחזור אליכם בעת הצורך.
דניאל פלד
דניאל פלד
קרא עוד
משרד העו"ד אילן פורת ושות' נתן לי שירות מעולה. הם עזרו לי לפתור בעיה של סכסוך שכנים בצורה מקצועית ואפקטיבית. הם נתנו לי את התמיכה שהייתי צריך והובילו אותי לכל אורך התהליך.
יפויי כח מתמשך מדריך [מעודכן 2021]​
עורך-דין-חוזים

לשיחת ייעוץ עם עורך דין
ללא עלות וללא התחייבות
חייגו עכשיו!

דילוג לתוכן